Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Lukt het niet de huur of rekening op tijd te betalen? Dan proberen we een betalingregeling te treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem contact met ons op.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Jazeker, dat kan via Mijn Casade of via de aanvraag betalingsregeling. Zodra u de aanvraag heeft verzonden, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Wij nemen binnen één week uw aanvraag in behandeling. Samen met u bekijken we welke regeling bij uw situatie past.

Let op: Betaal de lopende huur en de betalingsregeling op tijd, anders vervalt de betalingsregeling.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

De betalingsregeling moet passen bij uw persoonlijke en financiële situatie. We verwachten van u een realistische, redelijke aanvraag. Een regeling van 10 jaar lang €1,- per maand is niet redelijk, een regeling van €300,- per maand vaak ook niet.

Neem contact met ons op via 0800 55 222 22 of vraag een betalingsregeling aan.

Let op: Betaal de lopende huur en de betalingsregeling op tijd, anders vervalt de betalingsregeling.

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Neem contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. Dan maken we afspraken over hoe u dit gaat betalen.

Stel uw vraag

Vertalen / Translate