Reparatie

Onze woningen verkeren in goede staat. Toch zijn af en toe reparaties nodig. Die laten wij snel en vakkundig uitvoeren. Daarover maken we duidelijke afspraken. Natuurlijk houden we met uw wensen zo veel mogelijk rekening. Zo plannen we in overleg met u de uitvoering van een reparatie. Ook hoort u van ons welk bedrijf de reparatie komt uitvoeren. Ook belangrijk: de vaklieden die de reparatie bij u komen uitvoeren werken netjes en ruimen de rommel op.

Woningonderhoud: wie doet wat?

Elke woning moet worden onderhouden. Dat komt meestal voor onze rekening: het verhuurdersonderhoud. Wat overblijft verzorgt u zelf: het huurdersonderhoud. Wilt of kunt u dat niet verzorgen, dan kunt u een serviceabonnement afsluiten. We nemen dan een groot deel van het werk tegen vergoeding uit handen.

In de folder 'Reparatie uitvoeren' vindt u alle onderhoudsactiviteiten op een rij. U kunt in dat overzicht ook zien wie het onderhoud uitvoert; Casade of uzelf?

Reparatieverzoek?

Hebt u een reparatieverzoek? Meld het altijd bij ons!

Nadat we uw reparatieverzoek hebben ontvangen, belt de aannemer u binnen 24 uur om een afspraak te maken. Als blijkt dat nadere inspectie nodig is komt eerst onze opzichter bij u langs. In alle andere gevallen voeren we de herstelwerkzaamheden meteen uit.

Woont u in een complex met huur- én koopappartementen en een Vereniging van Eigenaren? Dan leggen wij soms uw reparatieverzoek eerst voor aan de beheerder van de VvE. We nemen dan binnen 48 tot 72 uur contact met u op.

Uitzonderingen:

  • Schade in of aan de woning die u zelf hebt veroorzaakt, repareert Casade niet. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een brandplek in het aanrecht. U dient deze reparatie zelf uit te laten voeren.
  • Gevolgschade die ontstaan is door bijvoorbeeld een lekkage, valt ook onder uw verantwoordelijkheid. Het schilderen, behangen of stukadoren van de woning valt onder de taken van de huurder, ook bij lekkages of schade door herstel. In de meeste gevallen wordt deze schade vergoed door uw inboedelverzekering.

Storingen cv-ketel

Wat kunt u verwachten bij het verhelpen van een storing aan de cv-ketel buiten kantooruren? 

Telefoonnummers melding reparatieverzoek en/of storing

Voor storingen aan uw CV-ketel, glasschade of problemen met uw riolering zijn er verschillende telefoonnummers die u kunt bellen. In onderstaand schema vindt u het juiste nummer.

Dongen                Klein Dongen Dongen-Vaart  Kaatsheuvel      Loon op Zand        De Moer         Sprang-Capelle Waalwijk Waspik                      's Gravenmoer
Melding reparatieverzoeken  0800 – 55 222 22
Info@casade.nl  
MijnCasade
0800 – 55 222 22
Info@casade.nl
MijnCasade
0800 – 55 222 22
Info@casade.nl
MijnCasade 
CV-storingen  Zie sticker op de CV-ketel  Zie sticker op de CV-ketel  Zie sticker op de CV-ketel 
Glasschade (alleen bij deelname aan collectieve glasverzekering)  0800 – 4527234 (Glastotaal beheer)  0416 – 282705  0800 – 0750 (Uniglas) 
U woont in een VVE en heeft glasschade Bel Casade
0800 55 222 22 (gratis) of mail  info@casade.nl
Bel Casade
0800 55 222 22 (gratis) of mail  info@casade.nl
Bel Casade
0800 55 222 22 (gratis) of mail  info@casade.nl
Rioolverstopping (alleen bij deelname aan collectieve ontstoppingsfonds)  0183 – 509457 (Groeneveld)  0183 – 509457 (Groeneveld)  0183 – 509457 (Groeneveld) 



   

Lees hier het reglement glasverzekering en het reglement rioolontstoppingsfonds.