Serviceabonnement

Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor een groot deel van het onderhoud aan de woning. Wij bieden u een handig serviceabonnement waarmee wij tegen betaling voor u herstelwerkzaamheden uitvoeren.

Herstelwerkzaamheden uitbesteden

Voor € 3,50 per maand verzorgen wij voor u het onderhoud aan:

  • de aanwezige onderdelen op het moment dat u de woning betrok
  • onderdelen die na het betrekken van de woning door ons zijn aangebracht
  • door uzelf in het interieur van de woning aangebrachte onderdelen die bij ons zijn gemeld

Na uw aanmelding gaat u pas betalen vanaf de eerstvolgende maand. Per maand betaalt u het bedrag vooruit, tegelijk met de maandelijkse huur.

Glasverzekering en rioolontstoppingsfonds

Onze huurders nemen bij het afsluiten van het huurcontract automatisch deel aan een collectieve glasverzekering en het rioolontstoppingsfonds. De maandelijkse vergoeding voor de glasverzekering bedraagt € 1,20 en voor het rioolontstoppingsfonds € 0,60. Lees hier het reglement glasverzekering en het reglement rioolontstoppingsfonds.

Huurt u al langer bij Casade? Check dan via Mijn Casade, uw persoonlijke pagina op deze website, welke verzekeringen en abonnementen u hebt. Aanmelden voor het serviceabonnement, de glasverzekering en/of het rioolontstoppingsfonds is mogelijk via de antwoordkaart aanmelding of bel 0800 55 222 22 (gratis).

Schades of storingen doorgeven

Glasschade, storingen aan uw CV-ketel of problemen met uw riolering kunt u rechtstreeks melden bij de reparateur. Hier vindt u de contactgegevens.