• Slide 1

Serviceabonnement

Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor een groot deel van het onderhoud aan de woning. Wij bieden u een handig serviceabonnement waarmee wij tegen betaling voor u herstelwerkzaamheden uitvoeren.

Herstelwerkzaamheden uitbesteden

Voor € 3,50 per maand verzorgen wij voor u het onderhoud aan:

  • de aanwezige onderdelen op het moment dat u de woning betrok
  • onderdelen die na het betrekken van de woning door ons zijn aangebracht
  • door uzelf in het interieur van de woning aangebrachte onderdelen die bij ons zijn gemeld

Na uw aanmelding gaat u pas betalen vanaf de eerstvolgende maand. Per maand betaalt u het bedrag vooruit, tegelijk met de maandelijkse huur.
De uitgebreide en precieze regeling over het serviceabonnement leest u in het Onderhouds-ABC.

Glasverzekering en rioolontstoppingsfonds

Onze huurders nemen bij het afsluiten van het huurcontract automatisch deel aan een collectieve glasverzekering en het rioolontstoppingsfonds. De maandelijkse vergoeding voor de glasverzekering bedraagt € 1,20 en voor het rioolontstoppingsfonds € 0,60. Lees hier het reglement glasverzekering en het reglement rioolontstoppingsfonds.

Huurt u al langer bij Casade? Check dan via Mijn Casade, uw persoonlijke pagina op deze website, welke verzekeringen en abonnementen u hebt. Aanmelden voor het serviceabonnement, de glasverzekering en/of het rioolontstoppingsfonds is mogelijk via de antwoordkaart aanmelding of bel 0800 55 222 22 (gratis).

Schades of storingen doorgeven

Glasschade, storingen aan uw CV-ketel of problemen met uw riolering kunt u rechtstreeks melden bij de reparateur. Hier vindt u de contactgegevens.