Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

U kunt de achterstallige huur naar ons overmaken. Lukt dat niet in één keer dan kunt u een betalingsregeling aanvragen. Samen met u kijken we wat de mogelijkheden zijn om de achterstand weg te werken.

Een betalingsregeling vraagt u aan via Mijn Casade of vul hier uw gegevens in.

Op welk rekeningnummer maak ik de huur over?

U kunt de huur overmaken op rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Vermeld het factuurnummer of de postcode en huisnummer.

Ik heb een brief ontvangen van deurwaarder. Waarom is dit?

Als we met u niet tot een oplossing komen over de betaling van de huur of andere rekeningen, dragen we zaken over aan de deurwaarder.
U kunt vanaf nu met de deurwaarder afspraken maken. Het telefoonnummer van de deurwaarder staat in de brief die u heeft ontvangen.

De huur is nog niet afgeschreven, hoe kan dit?

Controleer eerst in Mijn Casade of:

  • uw bankrekeningnummer correct is 
  • uw betaalwijze correct is

Kloppen deze gegevens? Neem dan even contact met ons op!

Ik heb geen acceptgiro voor de huur ontvangen. Wat nu?

Vanaf januari 2018 sturen wij geen acceptgiro's meer, maar huurnota's.
Op de huurnota is vermeld hoe u de huur kunt overmaken.

  • U kunt de huur overmaken op rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Vermeld daarbij uw klantnummer, adres, huisnummer en postcode.
  • U kunt ook een afspraak maken om de huur te pinnen in het woonpunt. Contant betalen is niet mogelijk.

Wilt u automatisch gaan betalen? Via Mijn Casade kunt de betaalwijze aanpassen naar automatische incasso.

Ik kan mijn huur niet op de gevraagde datum betalen. Wat nu?

Als u de huur niet voor de eerste van de maand kunt betalen neem dan contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. We proberen dan samen met u een oplossing te vinden.

Ik zit bij de deurwaarder, hoe kan ik mijn huur betalen?

U kunt met de deurwaarder afspraken maken over lopende huur en/of een betalingsregeling.

Ik wil aan het einde van de maand de huur betalen, maar geen betalingsregeling treffen. Kan dit?

Nee, dit is niet mogelijk. U kunt de betaaldatum op de 1e of 15e van de maand zetten als u betaalt per automatische incasso.

De bewindvoerder wil het saldo van mijn achterstand zien. Kan dat?

Jazeker. U kunt het totale openstaande saldo inzien via Mijn Casade en doorgegeven aan uw bewindvoerder.

Ik ontvang altijd een aanmaning. Waarom is dat?

U ontvangt een aanmaning wanneer uw huur niet op tijd of niet volledig betaald is. Dit bedrag moet voor de eerste van de maand op onze rekening staan.

U kunt de betaalwijze en uw bankrekeningnummer wijzigen via Mijn Casade.

Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer in mijn gegevens?

U kunt uw telefoonnummer wijzigen in Mijn Casade.

Ik wil mijn inboedel ophalen na ontruiming. Hoe doe ik dit?

Als u uw inboedel wilt ophalen na een ontruiming, neem dan contact op met onze afdeling Huurincasso via 0800 55 222 22 of via huurincasso@casade.nl. U hoort dan van ons welk openstaande bedrag u moet betalen bij het ophalen van de volledige inboedel.

Stel uw vraag

Vertalen / Translate