Whatsapp en nieuwe openingstijden

Vanaf 4 december kunt u uw vragen aan ons stellen via Whatsapp, als u dat handig vindt. Ook hebben we nieuwe, ruimere openingstijden. Bellen, mailen, Whatsapp, of langskomen: u kiest hoe u het liefst contact met ons opneemt!

Ruimere openingstijden
U bereikt ons op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 16.30u en vrijdag van 8.30 tot 12.30u. In ons woonpunt in Dongen kunt u tijdens openingstijden binnenlopen zonder afspraak. Voor bezoek aan ons woonpunt in Waalwijk maakt u eerst een afspraak.
 
Waarom Whatsapp?
Vorig jaar deden we een huurdersonderzoek naar de behoeftes en verwachtingen van huurders in de digitale communicatie met ons. Wat bleek? Bijna alle bevraagde huurders maakten gebruik van WhatsApp. En zij zouden ook graag contact hebben met Casade via WhatsApp. We hebben toen de haalbaarheid van chatmogelijkheden zoals live chat en WhatsApp onderzocht. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat past bij Casade? En hoe gaan andere corporaties om met verschillende situaties? De conclusie was dat Whatsapp het beste bij ons past op dit moment. En na maanden voorbereiding is het vandaag zover.

Kies hoe u contact opneemt met Casade
Onze woonadviseurs helpen u graag!

  • Bel gratis 0800 55 222 22
  • Kom langs in één van onze woonpunten
  • Stuur een mail bericht (reactie binnen 3 werkdagen)
  • Stuur een Whatsapp bericht naar 0416 725 100 (reactie binnen 1 werkdag)


Het stellen van vragen via Facebook vervalt binnenkort. We helpen onze huurders graag persoonlijk en snel via Whatsapp.