Uw mening of klacht

De mensen van Casade doen hun werk met veel plezier en naar beste kunnen. We willen graag iets voor u betekenen en zijn trots op de resultaten die we boeken. Het allerbelangrijkst is natuurlijk dat u als huurder of woningzoekende dat ook herkent. We zijn pas echt tevreden als ú dat bent. Daarom willen wij graag weten wat u van ons vindt en onderzoeken dit op verschillende manieren. Uw mening telt!

Uw vraag, suggestie of compliment

Hebt u een vraag voor Casade? Misschien een opmerking over onze dienstverlening of een suggestie voor verbetering? Of juist een compliment? Wij horen het graag.
U kunt ons mailen of bellen, maar natuurlijk kunt u ook een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek. Wat uw voorkeur heeft. Dit zijn onze onze contactgegevens. Alvast bedankt voor uw bericht!

Hoe benaderen wij u?

Wij bevragen en betrekken onze huurders en woningzoekenden bijvoorbeeld via onze Facebook pagina, waar u kunt reageren op stellingen. Ook hebben we onlangs een groot online huurdersonderzoek georganiseerd over onze communicatiemiddelen. Daarnaast gaat onze directeur-bestuurder Roel van Gurp via zijn blog graag met u in gesprek over allerlei zaken die de woningmarkt aangaan.

Volg ons op:
    Twitter    LinkedIn

Keurmerk KWH-Huurlabel

Met het KWH-Huurlabel onderzoeken we continu onze dienstverlening. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert dit onderzoek uit. Vinden veel huurders dat wij het goed doen, dan behouden wij het keurmerk KWH-Huurlabel. Casade heeft dit keurmerk sinds 2006.

Het KWH-Huurlabel onderzoekt alle zaken waar onze huurders mee te maken kunnen krijgen. Bijvoorbeeld of wij reparaties goed afhandelen en of wij onze afspraken nakomen. We krijgen hiermee zicht op wat goed gaat, maar ook op wat volgens u beter kan. KWH stuurt u vragenlijsten per e-mail of belt u om de vragen telefonisch door te nemen. Uw reactie wordt anoniem verwerkt en geheel volgens de privacywetgeving bewaard en beveiligd. Alleen als u hiervoor kiest, maakt KWH uw gegevens bij ons kenbaar. Wanneer uw antwoorden hiertoe aanleiding geven of als u het wilt, nemen wij contact met u op.

Niet tevreden?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Hebt u een klacht over de dienstverlening van Casade? Laat het ons weten, dan zoeken we samen met u naar een oplossing. Als we er onverhoopt samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie.