Compliment of klacht doorgeven

Als huurder mag u een goede service van ons verwachten. Heeft u een prettige of juist minder prettige ervaring met onze organisatie of met een van de mensen die hier werken? Of heeft u een tip of idee voor ons? Wij horen het graag zodat wij ervan kunnen leren!

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening, medewerkers, of een bedrijf wat voor jullie werkt. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons melden:

  • Per e-mail via info@casade.nl;
  • Telefonisch via ons gratis telefoonnummer 0800 55 222 22;
  • Schriftelijk door een brief te sturen aan: 
     
    Stichting Casade
    Postbus 134
    5100 AC Dongen


 

Ik heb een klacht over een reparatie in mijn woning. Wat kan ik doen?

Heeft u al contact opgenomen met het bedrijf dat de reparatie heeft uitgevoerd? En komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht aan ons doorgeven, met vermelding van het bedrijf en/of de persoon waar het over gaat, en de aard van de klacht.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

Als u een klacht heeft over uw gehuurde nieuwbouwwoning kunt u contact met ons opnemen via info@casade.nl of ons gratis telefoonnummer 0800 55 222 22. 

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

Hebt u een klacht over uw aangekochte woning, dan is de verkopend makelaar het eerste aanspreekpunt. Zo nodig overlegt de makelaar de klacht met ons.

Ik heb klachten over mijn huidige woning, en wil een andere woning van jullie. Kan dit?

Wij kunnen u niet zomaar een andere woning geven. Als u klachten over uw woning hebt, gaan wij eerst met u in gesprek waarom u niet tevreden bent over de woning. We bekijken dan samen of een oplossing van de klachten mogelijk is.

Als u echt wilt verhuizen, kunt u zich inschrijven als woningzoekende op  en reageren op ons woningaanbod.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Maak dit bespreekbaar bij uw contactpersoon van Casade en geef aan welke oplossing uw voorkeur heeft.

Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw geschil indienen bij de Geschillencommissie van Casade via

Secretariaat Geschillencommissie Woningcorporatie Casade
Vredesplein 5
5142 RA WAALWIJK

of info@geschillencommissiecasade.nl.

Stel uw vraag

Vertalen / Translate