Compliment of klacht doorgeven

Als huurder mag u een goede service van ons verwachten. Heeft u een prettige of juist minder prettige ervaring met onze organisatie of met een van de mensen die hier werken? Of heeft u een tip of idee voor ons? Wij horen het graag zodat wij ervan kunnen leren!

Heeft u een klacht bij ons ingediend, zijn we in gesprek gegaan en komen we er samen toch niet uit? Dan kunt u zich wennen tot de onafhankelijke Geschillencommissie Midden-Brabant. Op deze pagina leest u hier meer over.

Veel gevraagd over Compliment of klacht doorgeven

Ik ben niet tevreden over jullie dienstverlening, medewerkers, of een bedrijf wat voor jullie werkt. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Als u ontevreden bent over ons of een bedrijf wat voor ons werkt, kunt u dit op verschillende manieren aan ons melden:

  • Per e-mail via info@casade.nl;
  • Telefonisch via ons telefoonnummer 0416 725 100;
  • Schriftelijk door een brief te sturen aan: 

    Casade

    Jan de Rooijstraat 43
    5171 DR Kaatsheuvel.

    .
     
     

Ik ben niet tevreden over een reparatie in mijn woning. Wat kan ik doen?

Algemeen

U bent vrij om zelf contact op te nemen met het bedrijf dat de reparatie heeft uitgevoerd. Komt u er samen niet uit? Of wilt u iets kwijt over uw ontevredenheid? Neem dan gerust contact met ons op!

Wij horen graag van u:

  • Waar u niet tevreden over bent.
  • Om welk bedrijf het gaat.
  • Als dit van toepassing is, over welke medewerker het gaat.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

Algemeen

Als u niet tevreden bent over uw gehuurde nieuwbouwwoning kunt u contact met ons opnemen via info@casade.nl of via ons telefoonnummer 0416 725 100. 

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik ben daar niet tevreden over. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met de makelaar waar u de woning heeft gekocht. Als het nodig is, overlegt de makelaar de klacht met ons.

Ik ben niet tevreden over mijn huidige woning, en wil een andere woning van jullie. Kan dit?

Algemeen

Wij kunnen u niet zomaar een andere woning geven. Wilt u verhuizen, kunt u zich inschrijven als woningzoekende op www.woninginzicht.nl en reageren op ons woningaanbod.

Als u klachten hebt over uw woning, gaan wij samen met u in gesprek waarom u niet tevreden bent. We bekijken samen of een oplossing mogelijk is.


Ik heb een klacht gemeld en ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u bij ons een klacht ingediend? En bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Maak dit bespreekbaar bij uw contactpersoon van Casade en geef aan welke oplossing uw voorkeur heeft.

Komen we samen niet tot een oplossing? En heeft u een bevestiging onvangen dat uw klacht definitief is afgerond? Dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Midden-Brabant.

Meer informatie over de procedure en de voorwaarden leest u op de website van de geschillencommissie.