Ons kantoor

Sinds 12 november 2024 vindt u ons kantoor aan de Jan de Rooijstraat 43 in Kaatsheuvel. Midden in ons werkgebied werken we daar voortaan met alle medewerkers samen. Dit kantoor is ons enige bezoekadres. U bent daar van harte welkom!
Voorheen werkten we nog verspreid over drie locaties in Dongen en Waalwijk. Door vanuit één centraal kantoor te werken, willen we de dienstverlening verbeteren.

Veel gevraagd over Ons kantoor

Moet ik een afspraak maken als ik op jullie nieuwe kantoor iemand wil spreken?

Algemeen

Dat hoeft niet per se, u kunt ook zonder afspraak bij ons terecht. Toch is het fijn als u een afspraak maakt. Zo weten we dat u komt en welke vraag u heeft. We kunnen u dan beter helpen.

Kan ik Casade bereiken buiten openingstijden?

Algemeen

Als er iets dringends is, kunt u ons bellen op 0416 725 100. Ook buiten de openingstijden van ons kantoor. Daarom hebben we de #geenzorgen-poule. Hierin zitten medewerkers die zorgen dat onze huurders bij calamiteiten 24 uur per dag geholpen worden en geen (extra) zorgen hoeven hebben.

Hoeveel mensen werken er in het nieuwe kantoor?

Algemeen

We werken daar met alle medewerkers samen. Dat zijn er momenteel ongeveer 150. Natuurlijk zijn alle collega’s niet allemaal tegelijk in het pand. Er wordt ook veel in de wijk gewerkt of bijvoorbeeld vanuit huis.

Waarom kozen jullie Kaatsheuvel voor het nieuwe kantoor?

Algemeen

We hebben meerdere locaties en mogelijkheden bekeken. Op de gekozen plek in Kaatsheuvel stond ons ‘oude’ kantoor. Deze locatie was al ons eigendom en ligt ook nog eens midden in ons werkgebied. De meest centrale plek dus.

Waarom bouwden jullie een nieuw kantoor?

Algemeen

Door met alle medewerkers in één kantoor te werken, bevorderen we de samenwerking en onze dienstverlening naar onze huurders en woningzoekenden. Ook besparen we hiermee kosten.

Hebben jullie ook kritisch naar de kosten gekeken?

Algemeen

Absoluut. Een nieuw kantoor betekent een investering en tegelijk ook een besparing. We hebben met één kantoor minder kosten voor energie, beheer en reizen. Voor de bouw hergebruiken we materialen en maken we duurzame keuzes. Het is een duurzaam en energiezuinig gebouw dat helemaal klaar is voor de toekomst. Ook is het totale kantooroppervlak kleiner dan het oppervlak van onze huidige locaties bij elkaar. Dat geeft ook een besparing.

Kan iedereen gewoon zonder afspraak bij jullie binnenlopen?

Algemeen

Ja, tijdens onze openingstijden kunt u gewoon bij ons binnenlopen. Onze woonadviseurs staan u graag te woord. Heeft u geen afspraak? Dan maken we die. En als het niet druk is proberen we uw vraag meteen te beantwoorden.

Wat zijn de openingstijden? Is er ook een avondopening?

Algemeen

Onze openingstijden zijn:

  • maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 16.30 uur
  • vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur

Of er een eventuele avondopening komt weten we nu nog niet.

Kan ik alleen nog maar in jullie kantoor in Kaatsheuvel terecht?

Algemeen

We ontvangen bezoekers graag in ons kantoor. Natuurlijk blijft u ons ook tegenkomen in de wijk en organiseren we daar locaties en momenten om ons te bezoeken. Of als u dat wilt bezoeken we u thuis. En u kunt ons natuurlijk bereiken via telefoon, whatsapp, mail of onze website. We zijn en blijven dichtbij.

Wat doen jullie met de oude kantoren?

Algemeen

Van het kantoor in Dongen willen we nieuwe woningen maken. Het kantoor aan het Vredesplein in Waalwijk bleek daar niet voor geschikt. Dat pand krijgt een nieuwe eigenaar.

Wijkpunt BaLaDe in Waalwijk gebruiken we niet meer als kantoor en werkplek. Wel kan daar nog een afspraak worden gemaakt voor een gesprek. Wijkpunt Pannenhoef in Kaatsheuvel gebruiken we niet meer.

Zijn er ook parkeerplaatsen bij jullie kantoor?

Algemeen

Naast het pand is een eigen parkeerterrein met plaats voor 35 auto’s. Verder kunnen medewerkers en bezoekers gebruik maken van de openbare parkeerplaatsen in de buurt van het kantoor. Deze zijn er voldoende op loopafstand, bijvoorbeeld aan de Poolsestraat en bij winkelpassage Hoofdpoort.

Belangrijk: we parkeren niet aan de Jan de Rooijstraat en op het parkeerterrein van de Aldi. Én we bevorderen medewerkers om op de fiets te komen.

Wat betekent dit voor het verkeer in de straat?

Algemeen

De toegang naar het parkeerterrein van ons nieuwe kantoor komt aan de Schotsestraat. Hiermee ontlasten we het verkeer in de drukkere Jan de Rooijstraat.

Ik heb geen vervoer om naar Kaatsheuvel te komen. Komen er in de andere gemeentes inlooppunten of spreekuren waar ik terecht kan?

Algemeen

Natuurlijk blijft u ons gewoon tegenkomen in de wijk en ook daar kunnen we ergens afspreken. Of als u dat wilt bezoeken we u thuis. En u kunt ons natuurlijk bereiken via telefoon, whatsapp, mail of onze website. We zijn en blijven dichtbij.

Bouwden jullie het kantoor op een duurzame manier?

Algemeen

Jazeker. We bouwden bijvoorbeeld zo veel mogelijk circulair. Dat betekent dat we voornamelijk kozen voor gebruikte materialen en voor materialen die weer opnieuw te gebruiken zijn. Dat geldt niet alleen voor de bouw van het pand, maar ook voor de inrichting ervan. We voldoen hiermee aan de normen van ná 2030.

Daarnaast gaan we slim om met groen en water. Zo loopt het regenwater niet naar het riool, maar gebruiken we dit weer voor het voeden van de groene gevels en de beplanting op het terrein.

Ook wekken we de energie voor het pand op met zonnepanelen en kozen we voor duurzame installaties.

Hadden jullie niet beter een bestaand gebouw kunnen kiezen?

Algemeen

Ook die mogelijkheden hebben we bekeken en alles met elkaar vergeleken. Het bouwen van een geheel nieuw kantoor bleek toch de meest gunstige optie.