Reparatie aanvragen

Is er iets kapot in uw woning of werkt iets niet goed? Meld dit dan zo snel mogelijk! Reparatie van een kapotte cv-ketel, glasschade of een verstopping vraagt u rechtstreeks aan bij de aannemer. Alle andere reparaties vraagt u bij ons aan.

Wat kan ik doen bij glasschade?

Heeft u glasschade, dan is het belangrijk dat u het glas zo snel mogelijk laat vervangen. U kunt zelf rechtstreeks naar het glasschadebedrijf bellen om de schade te melden.

Ik wil een reparatie aanvragen. Hoe doe ik dit?

Kapotte cv-ketel
Bel het telefoonnummer dat op de sticker van uw cv-ketel staat.

Verstopping
Bel Groeneveld Riooltechniek BV via (0183) 50 94 57.

Glasschade
Dongen/Klein Dongen/Dongen-Vaart: bel Glastotaal beheer via 0800 45 272 34
Kaatsheuvel/Loon op Zand/De Moer/Sprang-Capelle/Waalwijk: bel De Glaslijn via (0416) 28 27 05
Waspik/'s Gravenmoer: bel Uniglas via 0800 0750

Andere reparatie:

  • Bel gratis 0800 55 222 22. Wij verbinden u door met de aannemer. U maakt meteen een afspraak.
  • Mail naar info@casade.nl. Vermeld uw adres, telefoonnummer en beschrijf het probleem. Wij geven dit door aan de aannemer. Deze neemt contact met u op.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade, waarvan reparatie niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering of een ernstige daklekkage? Bel dan 0800 55 222 22. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.

Is er een liftstoring? Neem dan direct contact op met de liftinstallateur. Het telefoonnummer vindt u zowel op de deur van de lift als in de lift zelf. 

Ik heb een reparatie aangevraagd via e-mail. Wanneer komen jullie langs?

Wij melden uw aanvraag direct bij de aannemer. Deze belt u binnen 24 uur op het bij ons bekende telefoonnummer. Zij maken met u een afspraak om de reparatie uit te voeren.

Uw telefoonnummer kunt u controleren in Mijn Casade.

Ben ik verzekerd tegen glasschade?

De meeste huurders betalen maandelijks een klein bedrag in de servicekosten voor de glasverzekering. U kunt in Mijn Casade zien of u een glasverzekering heeft.

Heeft u geen glasverzekering via ons, maar wilt u dit wel? Vraag deze dan aan via de antwoordkaart aanmelding.

Wat is het telefoonnummer van het rioolontstoppingsbedrijf?

Het telefoonnummer van Groeneveld Riooltechniek BV is (0183) 50 94 57.

Wie bel ik bij een verstopping in mijn keuken, badkamer of toilet?

Neemt u in dat geval direct contact op met Groeneveld Riooltechniek BV via telefoonnummer (0183) 50 94 57.

Ik heb een verstopping in mijn woning die ik zelf heb veroorzaakt. Wat nu?

Als dit de eerste keer is, vergoedt het rioolontstoppingsfonds de reparatie. Veroorzaakt u hierna nog een verstopping, dan betaalt u zelf de reparatiekosten.

Ik heb een verstopping, maar ben geen lid van het rioolontstoppingsfonds. Wat nu?

U kunt de verstopping door ons laten repareren. U wordt dan automatisch lid van het rioolontstoppingsfonds. Dit lidmaatschap kost € 0,60 per maand.

  • Neem contact op met Groeneveld Riooltechniek BV via (0183) 50 94 57 voor een afspraak
  • Groeneveld Riooltechniek BV neemt de aanmeldkaart voor u mee om te tekenen
  • Groeneveld Riooltechniek BV rekent een starttarief van € 68,15. U ontvangt hiervoor van ons een rekening

Mijn regenpijp/dakgoot is verstopt. Wat moet ik doen?

  • Blad in de dakgoot moet u zelf verwijderen. Eens in de zoveel tijd doen wij dit voor u.
  • Stroomt de dakgoot alleen over bij een hevige bui? Dan kan de regenpijp de hoeveelheid water niet verwerken. Hier is niets aan te doen.
  • Stroomt de dakgoot vaak over bij regen? Dan zit er waarschijnlijk een verstopping. Neem dan contact op met Groeneveld Riooltechniek BV via (0183) 50 94 57.
  • Ziet u een duidelijke lekkage? Vraag dan een reparatie bij ons aan. Bel naar 0800 55 222 22 of mail naar info@casade.nl (vermeld uw adres en telefoonnummer en beschrijf het probleem).

Ik huur tijdelijk een woning bij Casade. Bij wie kan ik terecht met een vraag of reparatieverzoek?

Als u tijdelijk een woning bij ons huurt, neem dan contact met ons op via 0800 55 222 22. Huurt u een woning via een leegstandbeheerder (bijv. Interveste, of De Huischmeesters of Gaphh)? Neem dan rechtstreeks met de leegstandsbeheerder contact op.

Ik huur een tijdelijke woning van De Huischmeesters. Bij wie kan ik terecht met een vraag of reparatieaanvraag?

U neemt hiervoor rechtstreeks contact op met De Huischmeesters via telefoonnummer 0900 22 662 26.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Bij wie kan ik een reparatie aanvragen?

U kunt een reparatie gewoon bij ons aanvragen. Hiervoor belt u naar 0800 55 222 22 of stuurt u een mail naar info@casade.nl.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn huis. Wat nu?

In dat geval zorgt u zelf voor reparatie van de schade en betaalt u de kosten.

Mag ik zelf een andere thermostaat plaatsen?

Dat mag. U kunt een andere thermostaat kopen en deze zelf plaatsen.
Bewaart u wel de oude thermostaat? Dan kunt u deze terugplaatsen als u gaat verhuizen en uw thermostaat wilt meenemen.

Mijn afstandsbediening van de parkeerplaats/parkeergarage werkt niet. Kunt u dit repareren?

Heeft u de batterij al vervangen? Als de afstandsbediening met een nieuwe batterij nog niet werkt, meld dit dan bij ons.

Stel uw vraag

Vertalen / Translate