Wat kan ik doen bij glasschade?
Heeft u glasschade, dan is het belangrijk dat u het glas zo snel mogelijk laat vervangen. U kunt zelf rechtstreeks naar het glasschadebedrijf bellen om de schade te melden.
Is er iets kapot in uw woning of werkt iets niet goed? Meld dit dan zo snel mogelijk! Reparatie van een kapotte cv-ketel, glasschade of een verstopping vraagt u rechtstreeks aan bij de aannemer. Alle andere reparaties vraagt u bij ons aan.
Heeft u glasschade, dan is het belangrijk dat u het glas zo snel mogelijk laat vervangen. U kunt zelf rechtstreeks naar het glasschadebedrijf bellen om de schade te melden.
Kapotte cv-ketel
Bel het telefoonnummer dat op de sticker van uw cv-ketel staat.
Verstopping
Bel Groeneveld Riooltechniek BV via (0183) 50 94 57.
Glasschade
Dongen/Klein Dongen/Dongen-Vaart: bel Glastotaal beheer via 0800 45 272 34
Kaatsheuvel/Loon op Zand/De Moer/Sprang-Capelle/Waalwijk: bel De Glaslijn via (0416) 28 27 05
Waspik/'s Gravenmoer: bel Uniglas via 0800 0750
Andere reparatie:
Heeft u een storing of schade, waarvan reparatie niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering of een ernstige daklekkage? Bel dan 0800 55 222 22. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.
Is er een liftstoring? Neem dan direct contact op met de liftinstallateur. Het telefoonnummer vindt u zowel op de deur van de lift als in de lift zelf.
Wij melden uw aanvraag direct bij de aannemer. Deze belt u binnen 24 uur op het bij ons bekende telefoonnummer. Zij maken met u een afspraak om de reparatie uit te voeren.
Uw telefoonnummer kunt u controleren in Mijn Casade.
De meeste huurders betalen maandelijks een klein bedrag in de servicekosten voor de glasverzekering. U kunt in Mijn Casade zien of u een glasverzekering heeft.
Heeft u geen glasverzekering via ons, maar wilt u dit wel? Vraag deze dan aan via de antwoordkaart aanmelding.
Het telefoonnummer van Groeneveld Riooltechniek BV is (0183) 50 94 57.
Neemt u in dat geval direct contact op met Groeneveld Riooltechniek BV via telefoonnummer (0183) 50 94 57.
Als dit de eerste keer is, vergoedt het rioolontstoppingsfonds de reparatie. Veroorzaakt u hierna nog een verstopping, dan betaalt u zelf de reparatiekosten.
U kunt de verstopping door ons laten repareren. U wordt dan automatisch lid van het rioolontstoppingsfonds. Dit lidmaatschap kost € 0,60 per maand.
Als u tijdelijk een woning bij ons huurt, neem dan contact met ons op via 0800 55 222 22. Huurt u een woning via een leegstandbeheerder (bijv. Interveste, of De Huischmeesters of Gaphh)? Neem dan rechtstreeks met de leegstandsbeheerder contact op.
U neemt hiervoor rechtstreeks contact op met De Huischmeesters via telefoonnummer 0900 22 662 26.
U kunt een reparatie gewoon bij ons aanvragen. Hiervoor belt u naar 0800 55 222 22 of stuurt u een mail naar info@casade.nl.
In dat geval zorgt u zelf voor reparatie van de schade en betaalt u de kosten.
Dat mag. U kunt een andere thermostaat kopen en deze zelf plaatsen.
Bewaart u wel de oude thermostaat? Dan kunt u deze terugplaatsen als u gaat verhuizen en uw thermostaat wilt meenemen.
Heeft u de batterij al vervangen? Als de afstandsbediening met een nieuwe batterij nog niet werkt, meld dit dan bij ons.