Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Lukt het niet de huur of rekening op tijd te betalen? Dan proberen we een betalingregeling te treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem contact met ons op.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling met jullie afspreken?

Algemeen

U kunt een betalingsregeling aanvragen via Mijn Casade of met het formulier aanvraag betalingsregeling. Zodra u de aanvraag heeft verzonden, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Wij nemen binnen één week contact met u op om uw aanvraag te bespreken.

Let op: Betaal de lopende huur en de betalingsregeling op tijd, anders vervalt de betalingsregeling.

Ik heb een vraag over mijn betalingsregeling

Algemeen

In Mijn Casade ziet u bij Mijn Rekeningen wat u heeft betaald. Ook als u een betalingsregeling heeft. Heeft u geen Mijn Casade? Dan maakt u deze eenvoudig aan via deze link. Kunt of wilt u geen account aanmaken? Of heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op via 0800 55 222 22 of info@casade.nl